تکنولوژی
نگارش در تاريخ سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
داشبورد جدید ایکس‌باکس ۳۶۰
داشبورد جدید ایکس‌باکس ۳۶۰

امروز نسخه جدید داشبورد ایکس‌باکس منتشر می‌شود. در نسخه جدید رابط کاربری ایکس‌باکس، مرورگر اینترنت اکسپلور اضافه شده، سیستم‌ جستجو ارتقاء یافته و جستجوی صوتی از یوتیوب و نرم‌افزارهای دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. نسخه آزمایشی داشبورد جدید ایکس‌باکس ۳۶۰ از ۳ ماه پیش منتشر شده بود، اما امروز نسخه نهایی آن در دسترس عموم قرار گرفته است.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Ouya Gaming Console
Ouya Gaming Console

در حالی که در صنعت بازی امکان ورود جدی کمپانی دیگری بسیار دور از انتظار می‌سد و سه کمپانی مایکروسافت و سونی و نینتندو با کنسول‌های خود بازار را قبضه کرده‌اند اما اویا قصد دارد با کنسول باز خود و با سیاست‌های غیر انحصاری و آزادتر وارد رقابت شده و معادلات را بر هم بریزد. این کنسول بازی که سرمایه‌گذاری بزرگی نیز برروی آن شده مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین

 

Xbox Live App
Xbox Live App

مایکروسافت اخیرا برنامه کاربردی My Xbox Live را برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل iOS به‌روز رسانی کرده تا این امکان را برای طرفداران آیفون فراهم کند که کنسول بازی مایکروسافت را مستقیماً از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنند. اگر از آن دسته کاربران آیفون هستید که دلتان می خواهد همه را سورپرایز کرده و از ابزار الکترونیکی خود نهایت استفاده را ببرید، این مقالهرا تا انتها بخوانید!


ادامه مطلب...
Xbox 720 + Kinect 2
Xbox 720 + Kinect 2

درست است که مایکروسافت امسال برنامه‌ای برای معرفی نسل بعدی کنسول بازی ایکس‌باکس ندارد اما اسناد ۵۶ صفحه‌ای که شب گذشته به بیرون درز کرده نشان از نسل بعدی کنسول مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ دارند. این اسناد نشان می‌دهند که Xbox 720 از SmartGlass که در E3 معرفی شد پشتیبانی می‌کند و همچنین منوی داشبورد آن مترو ویندوز ۸ است. از موارد مهم دیگری که در این اسناد به چشم می‌خورد می‌توان به Xbox TV اشاره کرد. برای کسب جزئیات کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Nintendo Wii U
Nintendo Wii U

نمایشگاه‌ سرگرمی‌های ویدیویی، E3، یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌هایی است که هر ساله انبوهی از مشتاقان را به سمت خود می‌کشد. شرکت‌های سازنده کنسول‌‌های بازی و تولیدکنندگان تجهیزات مرتبط با بازی در کنار سازندگان بازی‌‌های ویدیویی در تلاشند تا در این نمایشگاه آینده محصولات و ایده‌‌های خود را در بازار جهانی تضمین کنند و توان رقابتی و تکنولوژیکی خود را به رخ رقبا بکشند. در این بین نینتندو، مایکروسافت و سونی در نمایشگاه امسال حقیقتا از محصولات جذابی پرده‌برداری کردند که از آن جمله می‌توان به کنسول جدید بازی نینتندو اشاره کنیم. گیم‌پد جدید نینتندو از یک نمایشگر لمسی بهره می‌برد که ویژگی‌های جذابی را به این کنسول اضافه کرده است. در این مقاله به طور خلاصه به اخبار پیرامون Wii U و همچنین بازی‌های ارایه شده سونی برای PlayStation 3 می‌پردازیم.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد